donderdag 29 november 2007

Vandaag

- Wakker geworden met de wekker om 5u55. Durven blijven liggen tot 5u58. Opgestaan. Over de kat gevallen.
- Hoe zou ik mijn haar doen? Los laten? Opsteken? Met wat voor speld dan? Toch maar los laten?
- Hè, wat zie ik er dik uit in die broek! Toch maar een andere aandoen? Neen, dit is de enige die mij nog past. Geen suiker eten vandaag.
- 6u20. In de auto. Koud. Hé, ik ben mijn kersenpittenkussen vergeten. Verwarming op 26°.
- Bekijk mij zo nie, uil. Ge ziet er 's morgens in de file ook nie op uw best uit, hoor!
- Waar is die badge? Ben ik nu écht de eerste? Stom. Nu moet ik zelf de deur opendoen, het licht aandoen...
- Ha, die guppies, alles kits? Mammie is hier, hoor. Ge krijgt direct uw ontbijt... Leeft nog iedereen?
- 57 mails??!!?? Ziet ge wel, ik had gisteren geen congé mogen nemen...
- Verdorie, da koffiemachien is weer kapot. Ah nee, de bonen zijn op.
- Hè, wie belt nu zo vroeg als ik nog geen koffie gehad heb. 'Ha, die P., neen geen probleem, zeg maar. Tuurlijk los ik da wel ff op. Veel werk? Bwah, valt wel mee! '
-' Oh, sh.t, wanneer ga ik dat doen?' Nie panikeren, de dag is nog lang...
-' Ha, die H.''Ben je jarig vandaag?' Proficiat! 28 jaar... fantastische leeftijd.
- Taart! Hmm, lekker! Maar die broeken die nie meer passen dan? Morgen, da's een probleem voor morgen. Eerst die chocoladecake met banaan.
- Werk, werk, werk...
- Mag ik da bij op uwe stapel leggen?
- Zullen we iets gaan eten? Hé, de zalmsla is op...
- Dezenamiddag ben ik onzichtbaar. Dit werkje moet écht af.
- Maar dit moeten we vóór vanavond nog even overlopen hebben... en dat contract moet tegen vanavond ook af...
- File van St.Stevens Woluwe tot Heverlee
- Huiswerk breuken. Hoe ging da ook weer, breuken?
- Lunch Garden. Zeesteak met pureer en tartaarsaus
- Carrefour: de nieuwe humo.
- Ebay. Ocharme: 'Trouwkleed te koop; nooit gedragen'.
- Douche. Hè wat duurt dat lang voordat da water warm is...

En toch ben ik over 't algemeen een blij persoon, hoor!

Geen opmerkingen: