donderdag 9 augustus 2007

Let's start the show!

Okay! Vandaag begin ik er aan!! My very own blog!! Niet dat ik de wereld iets bij te brengen heb, maar als ik zie wat voor 'crap' bloggend Vlaanderen alreeds publiceert, dan heb ik niets te verliezen.
Geen wereldschokkend nieuws dus (ja, oké, haak maar af, bullshitzoekend publiek, de Dag Allemaal heeft meer te vertellen en dat voor de luttele som van slechts 49 EURO voor 26 nummers).
Let's face it: ik ben zo stilletjesaan behoorlijk fourty-something, heb een gewone, maar keileuke job, mijn eigen George Clooney in huis en een dochter die prépubert. Heb ik iets te vertellen? Mmmh, ik geloof het wel. Het enige voordeel van dat fourty something is dat je zo stilletjesaan een eigen kijk krijgt op de dingen. En die kijk, mijn lieve lezers, die deel ik vanaf vandaag met jullie.
Geniet ervan!

1 opmerking:

Jef zei

Ik ben er zeker van dat jij de wereld iets te vertellen hebt, Evangeline!!

En ik ben dus heel benieuwd naar jouw schrijfsels en jouw kijk op de wereld! Welkom in de blogosfeer!